Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

AB "Lytagra" vadovai: konsultuojame klientus tiek telefonu, elektroniniu paštu, ar socialinių tinklų pagalba

Autorius: Gediminas STANIŠAUSKAS
AB "Lytagra" generalinė direktorė Dalia Balsienė ir įmonės komercijos direktorius Rimas Norvilas.
AB "Lytagra" generalinė direktorė Dalia Balsienė ir įmonės komercijos direktorius Rimas Norvilas.
Printer Friendly, PDF & Email

Dėl kovos su koronavirusu (COVID-19) valstybės lygiu paskelbtas karantinas atšaukė visus viešus renginius, įskaitant ir parodą „Ką pasėsi...", lauko dienas, seminarus, konferencijas. Žemės ūkio paslaugų įmonės ir gamintojai susiduria su nemažu iššūkiu, kaip informuoti ūkininkus apie savo produkciją ir paslaugas. „Agroeta" pakalbino AB „Lytagra“ generalinę direktorę Dalią Balsienę ir šios įmonės komercijos direktorių Rimą Norvilą, kaip bendrovė veikia karantino sąlygomis.   

Kokią įtaką valstybės lygiu paskelbtas karantinas padarė Jūsų įmonės veiklai?

Plintantis koronavirusas ir šalyje paskelbtas karantinas sėja nerimą visoms įmonėms. Būtų sunku rasti pramonės sritį, kurios daugiau ar mažiau nebūtų paveikusi šios pandemijos sukelta sumaištis. „Lytagros“ įmonių grupė ne išimtis. Įmonei dalį veiklos tenka stabdyti, ieškoti alternatyvų, optimalių sprendimų ir tikėtis, jog koronaviruso pandemija artimiausiais mėnesiais bus sutramdyta. Patiriami nuostoliai jau dabar akivaizdūs, o kas bus artimiausiu metu – sunku prognozuoti. Tačiau, kad ir koks nelengvas būtų šis laikotarpis – žmonių ir visuomenės saugumas dabar yra svarbiausia.

Kaip kontaktuojate su žemdirbiais? Kokius papildomus instrumentus naudojate ryšiui su ūkininkais palaikyti?

Siekdami kuo geriau pasirūpinti tiek darbuotojų, tiek klientų saugumu, karantino metu AB „Lytagra“ prekybinės vietos yra perorganizuotos į užsakymo atsiėmimo punktus, kuriuose prekės pristatomos fiziniams ir juridiniams asmenims laikantis visų higienos reikalavimų. Taip pat, klientams pageidaujant, užsakytas prekes pristatome į sutartą vietą su DPD bei NEGĖ skubių siuntų tarnybomis. Prekių, paslaugų užsakymai yra priimami telefonu ar elektroniniu paštu, išvengiant fizinio lankytojų aptarnavimo.

Ką šiuo metu siūlote ūkininkams? Gal esate paskelbę arba planuojate kokią specialią akciją?

Pavasaris – atsakingas laikas ūkininkams, nes reikia pasigaminti kuo daugiau kokybiško pašaro iš pirmosios žolės. Planuojant pašarų gamybos procesą bei maksimalų pašaro maistingumo išsaugojimą, ūkininkams siūlome įsigyti prekių, skirtų šienainio ar siloso gamybos procesui: plėvelių, tinkliukų presavimui, polipropileninių špagatų ir t.t.

Kokie konkretūs produktai ir paslaugos, Jūsų nuomone, šiuo metu aktualiausi? Kaip ūkininkai galėtų juos įsigyti, pasikonsultuoti su Jūsų specialistais?

Ūkininkai jau pamažu juda į laukus, tręšia pasėlius, netrukus visu intensyvumu užvirs pavasario darbai. Dėl žemės ūkyje vyraujančio sezoniškumo, tokiu metų laiku, kaip ir kiekvienais metais matome augantį susidomėjimą produktais, kurie reikalingi ruošiant pašarus gyvulininkystei. Tačiau nemažiau aktualūs ir traktoriai, žemės dirbimo mašinos, sėjamosios, augalų apsaugos mašinos, bei kita žemės ūkio technika.

AB LYTAGRA darbuotojai yra aprūpinti reikiamomis darbo priemonėmis , įgalinančiomis virtualų bendravimą, taigi mielai konsultuojame klientus tiek telefonu, elektroniniu paštu, ar socialinių tinklų pagalba.

Ką norėtumėte pasakyti, perduoti žemdirbiams, savo klientams, apie dabartinę situaciją, kuomet ant agroverslo, žemės ūkio pečių krenta faktiškai visas valstybės aprūpinimas maistu?

Viskas, kas turi pradžią, neišvengiamai turės ir pabaigą. Norėtume paraginti žemdirbius šiuo nelengvu periodu nesustoti ir judėti pirmyn! Na, o mūsų įmonės darbuotojai deda visas pastangas, kad užtikrintų kuo geriausią žemdirbių aptarnavimą šiuo nelengvu periodu.

Facebook komentarai