Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

Augalinių mėsos pakaitalų rinka iki 2030 metų padidės iki 100 mlrd. JAV dolerių – prognozė

Autorius: BNS
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
Printer Friendly, PDF & Email

Pasaulio augalinių mėsos pakaitalų rinka iki 2030 metų padidės nuo 19 mlrd. JAV dolerių 2018 metais iki 100 mlrd. JAV dolerių, prognozuoja rinkos tyrimų bendrovė CFRA.

Tuo tarpu vien JAV augalinių mėsos pakaitalų rinką analitikai 2019 metų spalį buvo įvertinę tik 2,4 mlrd. JAV dolerių, rašo agentūra „MarketWatch“.

Augaliniai mėsos pakaitalai iš pradžių buvo siejami visų pirma su sveika gyvensena.

Dabar vartotojai persvarsto savo požiūrį į baltymus ir įtraukia juos į savo pusryčius bei vis dažniau renkasi baltymų turinčius užkandžius, teigia JAV maisto milžinės „Tyson Foods“ vartotojų paklausos tyrimų skyriaus vadovė Risa Schwartz (Risa Švarc).

Mėsos pakaitalų vis dažniau atsiranda ir vaikų lėkštėse. Pavyzdžiui, „Tyson Foods“ padalinys „Raised&Rooted“ tokiems vartotojams siūlo iš augalinių mėsos pakaitalų pagamintus kepsnelius.

Lapkritį „Raised&Rooted“ produktais buvo prekiaujama 7 tūkst. JAV parduotuvių.

Vis didesnio populiarumo sulaukia ir mėsos pakaitalų gamintoja „Beyond Meat“, kuri daug dėmesio skiria savo produktų skoniui.

„Tobulėjant technologijoms, dabar žmonės, valgydami mėsainį su augaliniu jautienos pakaitalu, nejaučia jokio skirtumo nuo mėsainio su tikra jautiena“, – pažymėjo tyrimų bendrovės „Kalinowski Equity Research” vadovas Markas Kalinowski (Markas Kalinovskis).

Kai kurie greito maisto restoranų tinklai neatsilieka nuo bendros tendencijos ir į savo valgiaraščius įtraukia patiekalus su augaliniais mėsos pakaitalais. „Beyond Meat“, pavyzdžiui, bendradarbiauja su tokiais tinklais kaip KFC, „Tim Hortons“, „Subway“ ir „Dunking Brands“.

Facebook komentarai