Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

Restoranas legaliu būdu neskirsto klientų. Nugalėjo moralinis aspektas, sulaukė didelio palaikymo

Autorius: "Rinkos aikštė"
Restorano vadovas Aurimas Juknys sako, kad nesąžininga būtų skirstyti klientus pagal tai, ar jie turi galimybių pasą, ar ne. Maža to, jis nori apsaugoti ir savo kolektyvą nuo papildomo darbo ir bereikalingų neigiamų emocijų.
Restorano vadovas Aurimas Juknys sako, kad nesąžininga būtų skirstyti klientus pagal tai, ar jie turi galimybių pasą, ar ne. Maža to, jis nori apsaugoti ir savo kolektyvą nuo papildomo darbo ir bereikalingų neigiamų emocijų.
Printer Friendly, PDF & Email

Nuo rugsėjo 13-osios įsigaliojusios galimybės asmenims su Galimybių pasu, o gal veikiau apsunkinimai tiems, kurie jo neturi, dar labiau skaldo ir taip susiskaldžiusią visuomenę. Tačiau ne visi verslininkai sutinka su tokiu valdžios užmoju išrūšiuoti klientus. Štai Kėdainiuose veikiantis restoranas „Yin Yang“ rado būdą, kaip legaliai „apeiti“ reikalavimą skirstyti klientus į tinkamus ir mažiau tinkamus.

Tik išsinešimui

Restoranas priėmė sprendimą, kad nuo lemtingosios rugsėjo 13-osios maistą tieks visiems be išimties, bet tik išsineštinai.

Jokių pasisėdėjimų nei viduje, nei prie lauko staliukų nebelieka.

Restorano vadovas Aurimas Juknys sako, kad priimti tokį sprendimą pastūmėjo moralinis apsisprendimas.

„Mes nenorime būti atsakingi už kažkokius suklastotus galimybių pasus, nenorime papildomo tikrintojo darbo, nenorime eiti, tikrinti, kamantinėti savo klientų.

Kartu galvojame, kad nesąžininga yra kitaip elgtis su klientu, kuris neturi galimybių paso.

Jei turintis galimybių pasą gali ateiti, sėdėti viduje, tai jo neturintis turės laukti lauke, lietuje, ar vėjui pučiant, kol mes jam pagaminsime maistą, kad jis galėtų namo jį parsinešęs suvalgyti? Tai kokia čia teisybė?“ – kalbėjo restorano vadovas.

Jis pridūrė, kad dauguma klientų ir kolegų tokį jo sprendimą palaiko.

Išsinešimui – 70 proc.

Pašnekovas sako, kad restoranas iki karantino apie 70 proc. maisto tiekdavo išsinešti. 30 proc. klientų sudarė papietauti atėję žmonės arba užsukdavę pasėdėti vakarais. Tad ir per griežtojo karantino laikotarpį, kai buvo draudžiama patekti į restoranus, „Yin Yang“ laikėsi gana neblogai, nors, be abejo, iššūkių būta.

„Visiškai veiklos niekada nebuvome nutraukę. Karantino metu ilgą laiką maistą tiekėme tik išsinešti. Nuo vasaros, kai karantiną atlaisvino, prisiėmėme tuos didžiulius apribojimus ir leidome pasėdėti visiems klientams.

Tačiau laikantis numatytų atstumų, viduje turėjome vos keturis staliukus, dar kelis lauke. Tai nebuvo lengva, bet dirbome tokiomis sąlygomis tam, kad nereikėtų visai užsidaryti.

Na, o dabar padarėme atsiėmimo punktą ir sudarėme visiems vienodas sąlygas skanauti mūsų maisto“, – sako A. Juknys.

Jis priduria, kad per karantiną išgyventi pavyko gana gerai, nuostolių buvo, tačiau jie nebuvo dideli. Tiesa, darbuotojams teko trumpinti darbo valandas, buvo laikas ir kai juos teko išsiųsti į prastovas.

Visiems vienodai

Įmonės vadovas sako, kad pasitaiko klientų, kurie nori išskirtinių sąlygų. Ypač, jei jie yra paskiepyti. Tačiau kolektyvas laikosi griežtos pozicijos – visi klientai yra vienodi, visiems klientams galioja vienodos sąlygos.

„Būna, ateina žmonės pas mus ir nori be kaukės būti. Sako, kad pasiskiepijęs, jam esą kaukės nereikia.

Kai primename, kad reikia kaukės bet kuriuo atveju, ima sakyti, kad pamiršo, kad pametė ir panašiai. Tokiems atvejams turime kaukių ir visuomet klientui duodame ir prašome, kad užsidėtų.

Mūsų tvarka tokia.

Jeigu norite skanauti mūsų maisto, reikia laikytis ir mūsų tvarkos šiuo atveju.

Dauguma klientų yra patenkinti ir jokių nusiskundimų nesulaukiame, priešingai, ypač šiuo metu, sulaukiame labai daug palaikymo“, – tikina A. Juknys.

Eglė KUKTIENĖ ("Rinkos aikštė")

Facebook komentarai