Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

„John Deere Connected Support™“: visuomet šalia savo klientų, nors ir per atstumą

Autorius: Partnerių turinys
Nuotoliniu būdu prie klientų mašinų prisijungiantys serviso specialistai gali ne tik operatyviai nustatyti potencialius gedimus, juos išspręsti, bet ir kartu su operatoriais paruošti mašinas naudojimui ar keisti jų darbo parametrus.
Nuotoliniu būdu prie klientų mašinų prisijungiantys serviso specialistai gali ne tik operatyviai nustatyti potencialius gedimus, juos išspręsti, bet ir kartu su operatoriais paruošti mašinas naudojimui ar keisti jų darbo parametrus.
Printer Friendly, PDF & Email

„John Deere Connected Support“ nuotolinio aptarnavimo sistemos privalumai žemdirbiams ir prekybos atstovams dar labiau išryškėjo pasauliui atsidūrus pandemijos gniaužtuose. Nuotoliniu būdu prie klientų mašinų prisijungiantys serviso specialistai gali ne tik operatyviai nustatyti potencialius gedimus, juos išspręsti, bet ir kartu su operatoriais paruošti mašinas naudojimui ar keisti jų darbo parametrus. Tai leidžia maksimaliai pailginti mašinos veikimo laiką bei sumažinti prastovas, išlaikant šiuo metu būtiną socialinį atstumą tarp prekybos atstovų ir klientų.

Pastaruosius penkerius metus „John Deere“ ir prekybos atstovų tinklas diegė „Connected  Support“ sistemą, kad nuotolinis klientų aptarnavimas būtų dar patogesnis ir greitesnis. Ši sistema apima proaktyvią pagalbą, kai prekybos atstovams siunčiama informacija ir įspėjimai dėl mašinos būklės. Antrasis pagrindinis elementas – nuotolinės būsenos stebėsenos sistemos, kurios prekybos atstovams leidžia nuotoliniu būdu prisijungti prie konkrečios kliento mašinos.

Proaktyvi pagalba

Eksperto įspėjimai:  Eksperto įspėjimai (angl. Expert Alerts) yra viena svarbiausių „Connected Support“ funkcijų. Ši funkcija numato remonto poreikį bei techninius gedimus ar mašinos veikimo sutrikimus dar prieš jiems atsirandant. Remiantis mašinos istorija ir nuasmenintais duomenimis bei klaidų aptikimo ir mašinos optimizavimo algoritmais, sistema automatiškai analizuoja duomenis ir siunčia įspėjimus prekybos atstovo specialistams. 

Šiuose pranešimuose taip pat pateikiami galimi sprendimo būdai.

Mašinos prietaisų skydelis: prie sistemos prijungtos mašinos prietaisų skydelis, duomenys ir būsena atvaizduojama prekybos atstovo kompiuteryje. Ekrane pateikiamas visų kliento turimų mašinų sąrašas, kurį nuolat stebi pardavėjo darbuotojas. Eksperto įspėjimų sistema pažymi rimčiausius gedimus ir iškelia juos į sąrašo viršų.

Nuotolinės būsenos stebėsenos sistemos

„Remote Display Access“: su šia sistema prekybos atstovo ekspertas gali nuotoliniu būdu prisijungti prie mašinos kabinoje esančio monitoriaus ir keisti reikiamus parametrus. Ji taip pat leidžia specialistui aptikti neteisingus nustatymus ar eksploatavimo klaidas. Nustatymai atliekami žingsnis po žingsnio, taip paprastai, lyg serviso specialistas sėdėtų kabinoje kartu su vairuotoju. Ši paslauga ne tik taupo kliento laiką ir pinigus, bet ir užtikrina, kad mašina bus idealiai paruošta darbui be tiesioginio kontakto su serviso specialistu.

„Service Advisor Remote“ sistema: jei diagnostikos įrankiais nustatomas mašinos gedimas, pardavėjo specialistas gali nuotoliniu būdu prisijungti prie mašinos diagnostikos sistemos. Dažniausiai gedimams pašalinti pakanka vien šios sistemos. Be to, ji taip pat leidžia atlikti programinės įrangos naujinimus. Taigi, „Service Advisor Remote“ sistema užtikrina ilgesnį mašinos veikimą. Jei problemos nepavyksta išspręsti nuotoliniu būdu, serviso specialistas, žinodamas visą informaciją, gali kruopščiai suplanuoti vizitą ir pašalinti gedimą iš pirmo karto. Vykdamas pas klientą jis iškart atsiveža visus reikalingus įrankius ir dalis, todėl sutaupomas vienas vizitas ir ženkliai sumažėja prastovos ir išlaidos.

Efektyviam „John Deere Connected Support“ veikimui reikalingi trys pagrindiniai elementai.

• Visų pirma, mašinoje būtina telematinė sistema, kuri eksploatavimo metu siųstų surinktus duomenis. Klientas privalo patvirtinti, kad sutinka

su duomenų siuntimu, tik tuomet serviso specialistai galės gauti „Expert  Alert“ sistemos pranešimus.

• Antra, reikalingi specialūs „John Deere“ įrankiai automatiniam duomenų vertinimui ir perdavimui. Už šiuos procesus atsakingi padaliniai yra įsikūrę gamyklose, todėl glaudžiai bendradarbiauja su vystymo, testavimo ir gamybos skyriais.

• Trečia, būtini tinkamai apmokyti specialistai, kurie gebėtų analizuoti duomenis ir valdyti „Connected Support“ paslaugas.

Mašinos jutiklių generuojami duomenys perduodami per „JDLink“ modulį, kurio nereikėtų painioti su „StarFire“ satelitiniu imtuvu. Imtuvas reikalingas tik tikslaus ūkininkavimo sistemai, o „JDLink“ naudojamas tik mašinos duomenų perdavimui.

Dabar visuose „John Deere“ 5R, 6M, 6R, 7R, 8R ir 9R serijos traktoriuose, Zweibrücken ir JAV gaminamuose kombainuose, savaeigėje pašarų ruošimo technikoje bei savaeigiuose purkštuvuose standartiškai diegiama „JDLink“ telematinė sistema, kurią klientai galėjo įsigyti kaip priedą jau nuo 2012 metų.

Europoje prie šios sistemos prijungta jau daugiau kaip 50 000 „John Deere“ mašinų ir jų skaičius nuolat auga. Remiantis dabartine patirtimi, neabejojame, kad „John Deere Connected Support“ paslaugos išliks aktualios net ir pasibaigus koronaviruso pandemijai.

Facebook komentarai