Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

NŽT tiesioginio kontakto būdu nuo pirmadienio aptarnaus klientus tik su Galimybių pasu

Autorius: Agroeta
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
Printer Friendly, PDF & Email

Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT) nuo rugsėjo 13 d. tiesioginio kontakto būdu aptarnaus tik galimybių pasą turinčius klientus.

„Galimybių pasas NŽT darbuotojui susipažinti turi būti pateiktas išmaniajame telefone arba atspausdintas. Teikiant informaciją ir konsultuojant gyventojus tiesioginio kontakto būdu NŽT skyriuose bus užtikrintos valstybės lygio ekstremaliosios situacijos operacijų vadovo nustatytos asmenų srautų valdymo, saugaus atstumo laikymosi sąlygos, kiti visuomenės sveikatos saugos, higienos, asmenų aprūpinimo būtinosiomis asmeninėmis apsaugos priemonėmis reikalavimai“, – teigia NŽT.

Galimybių paso neturintiems asmenims informaciją ir konsultacijas NŽT specialistai esą teiks nuotoliniu būdu – telefonu ir elektroniniu paštu.

Prašymus NŽT tiesioginio kontakto būdu galima teikti su galimybių pasu, o galimybių paso neturint, tokius prašymus galima teikti paštu, elektroniniu paštu, pasirašytus kvalifikuotu elektroniniu parašu teritorinio skyriaus elektroninio pašto adresu, taip pat prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt), kai pasirenkama paslauga „Asmens skundo ar prašymo priėmimas bei nagrinėjimas“.

NŽT šiuo metu teikia net 53 administracines paslaugas, o didžioji dalis šių paslaugų yra teikiama elektroniniu būdu. Siekdama gerinti administracinių paslaugų teikimą bei užtikrinti, kad didėtų elektroniniu būdu teikiamų paslaugų skaičius NŽT kasmet plečia tokių paslaugų spektrą.

Facebook komentarai