Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

Rekordinį grūdų kiekį pervežusi bednrovė rugpjūtį fiksavo krovinių augimą

Autorius: ELTA
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
Printer Friendly, PDF & Email

Didžiausios Baltijos šalyse geležinkelių grupės „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ rugpjūčio mėnesį pervežė daugiau krovinių nei pernai ir pirmą kartą šiais metais fiksavo krovinių prieaugį.

Preliminariais duomenimis, „LTG Cargo“ rugpjūčio mėnesį pervežė 5,1 mln. tonų krovinių – 3,1 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu, kai vežta 4,9 mln. tonų. Krovinių srauto augimui didžiausią įtaką turėjo rekordiniai Lietuvoje nukultų grūdų pervežimai ir 22 proc. didesnis baltarusiškų krovinių srautas į Klaipėdos jūrų uostą. Pastarąjį kartą 2018 metų lapkritį „LTG Cargo“ vežė daugiau nei 5 mln. tonų.

Tikslas – tvarus krovinių balansas

Rugpjūčio mėnesį fiksuotas „atšokimas“ leido „LTG Cargo“ sumažinti atsilikimą nuo praėjusių metų rezultato: šiemet sausio-rugpjūčio mėnesiais bendras krovinių kiekis siekia 33,8 mln. tonų ir yra 7,8 proc. mažesnis nei pernai. Tačiau šis rezultatas 5 proc. viršija pavasarį bendrovės paskelbtas 2020 metų krovinių apimčių prognozes dėl COVID-19 įtakos. Krovinių apimčių smukimas dėl sulėtėjusių prekybos apimčių, smukimo žaliavų rinkose ir pasaulinės COVID-19 pandemijos fiksuojamas visose aplinkinėse šalyse.

„LTG Cargo” generalinio direktoriaus Egidijaus Lazausko teigimu, rugpjūčio mėnesio rezultatai nuteikia pozityviai, tačiau bendrovė, vertindama augantį neapibrėžtumą pasaulinėse rinkose, geopolitines rizikas ir galimą antrąją COVID-19 bangą, deda pastangas dar labiau diversifikuoti krovinių srautą.

„Mūsų tikslas  –  diversifikuotas ir tvarus krovinių balansas, todėl dedame pastangas plėsti krovinių srautą, ruošiamės plėtrai Rytų ir Centrinėje Europoje. Tuo tikslu vasarą Lenkijoje įsteigėme dukterinę  bendrovę Lenkijoje, atidžiai vertiname tiek organinės plėtros galimybes, tiek galimus verslo įsigijimus. Be abejo, nuolat bendradarbiaudami su partneriais ir įsigilinę į jų verslo poreikius, vystome ir naujas paslaugas – štai vasarą pradėjome bandyti puspriekabių vežimą geležinkeliu. Neabejojame, jog tokia paslauga artimiausioje perspektyvoje taps aktuali, nes toks krovinių vežimo būdas tausoja aplinką ir didina saugumą keliuose”, – sakė E. Lazauskas.

Rugpjūtį – rekordinis grūdų kiekis

Preliminariais duomenimis, rugpjūčio mėnesį Lietuvoje „LTG Cargo“ pervežė 0,51 mln. tonų lietuviškų grūdų – 51 proc. daugiau nei pernai rugpjūtį, kai tuo pat metu pervežta 0,34 mln. tonų. Vertinant istorinius duomenis, rugpjūtį pervežtas vietinių grūdų kiekis yra didžiausias nuo 2014 metų.

„Žinodami prognozes, jog šiemet laukiamas grūdų derlius bus didesni nei pernai, mes tam iš anksto ruošėmės – mobilizavome savo turimus resursus ir pajėgumus. Siekdami sklandžiai ir greitai pervežti didesnius grūdų kiekius, pakeitėme įprastą sąstatų formavimo procesą, nuolat stebėjome pervežamus kiekius, krovinio trukmę ir lanksčiai reagavome į kintančią situaciją. Fiksuodami didesnius nei įprastai krovinių kiekius, turėjome ir iššūkių, tačiau kiekvieną situaciją stengėmės visada spręsti operatyviai, lanksčiai ir ją pirmiausiai vertinome per kliento perspektyvą“, – kalba E. Lazauskas.

Šiemet grudų derliui pervežti „LTG Cargo“ paruošė apie 1,4 tūkst. vagonų, turimas vagonų parkas šiuo metu panaudojamas visu pajėgumu. Taip pat bendrovė „įdarbino“ savo rezervinius lokomotyvus, o greitesniam sąstatų formavimui krovos stotyse „LTG Cargo“ pradėjo naudoti 2 lokotraktorius.

Facebook komentarai