Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

"Seesam Insurance": išmoka nėra mokama, jeigu klientas po įvykio neatkuria pagal draudimo sutartį draustos veiklos

Autorius: Agroeta
"Seesam Insurance": išmoka nėra mokama, jeigu klientas po įvykio neatkuria pagal draudimo sutartį draustos veiklos
"Seesam Insurance": išmoka nėra mokama, jeigu klientas po įvykio neatkuria pagal draudimo sutartį draustos veiklos
Printer Friendly, PDF & Email
(Vilnius, kovo 14 d.) Antradienį bendrovės "Agromėsa" atstovai išplatino pranešimą, esą pernai per gaisrą sudegusio paukštienos perdirbimo cecho atstatymą stabdo draudikai ir įmonė priversta atleisti 100 darbuotojų. Dėl susidariusios situacijos "Agroeta" paklausė ir "Seesam Insurance“ nuomonės. Visus priekaištus „Seesam Insurance AS Lietuvos filialo“ vadovė Brigita Blavaščiūnienė atmetė kaip nepagrįstus, nes "Agromėsa" neatkūrė veiklos, todėl draudimo išmoka esą nepriklauso. Pateikiame ponios B. Blavaščiūnienės komentarą: Turto draudimas dėl gaisro nuostolių Seesam Insurance AS Lietuvos filialas  (apdraustos rizikos dalis sudaro 60 proc.) kartu su  ERGO Lietuvoje (apdraustos rizikos dalis sudaro 40 proc.) atlygino visus gaisro metu padarytus nuostolius, kuriuos patyrė „Agromėsa“ dėl apgadintų pastatų, įrenginių ir žaliavų. Suprasdami kliento nelaimę lanksčiai ir operatyviai reagavome į situaciją bei išmoką už apgadintus įrenginius suteikėme pagal jų įsigijimo vertes, neskaičiuodami nusidėvėjimo, kaip tai buvo numatyta draudimo sąlygose. Žalą analizavome individualiai, įvertindami konkrečius kliento poreikius ir žingsnius, kuriuos reikės žengti, siekiant atkurti verslą kaip įmanoma greičiau. Gaisro nuostolio sumą išmokame kaip įmanoma greičiau, nes įprasta, kad verslas yra atstatomas naudojant išmoką už turto nuostolius. Tokią praktiką taikėme ir šį kartą. Suprasdami tai, kad klientas patyrė didelius nuostolius, patirtą žalą padengėme anksčiau nei numatyta draudimo sutarties sąlygose. Verslo pertraukimo draudimas „Agromėsa“ taip pat buvo apsidraudusi nuo su verslo nutraukimu susijusių rizikų. Šią išmoką „Agromėsa“ gavo dar 2017 m. pabaigoje. Šioje situacijoje taip pat pasielgėme lanksčiai ir išmoką suteikėme anksčiau, nors pagal draudimo sąlygas verslo pertraukimo išmoka nėra mokama, jeigu klientas po įvykio neatkuria pagal draudimo sutartį draustos veiklos – ko šiuo atveju klientas dar nebuvo padaręs. Kompanijai „Agromėsa“ yra išmokėta suma už 8 verslo pertraukimo mėnesius. Tokį laikotarpį ir konkrečią išmokos sumą paskaičiavo mūsų bendrovės, į pagalbą pasitelkdamos išorinius ekspertus. „Agromėsa“ savo ruožtu reikalauja gauti išmoką už 12 verslo atkūrimo mėnesių. Tačiau remiantis 20 metų veiklos patirtimi rinkoje galime teigti, kad šiam konkrečiam atvejui 8 mėnesių laikotarpis yra pakankamas. Taip pat svarbu pabrėžti, kad „Agromėsa“ 8 mėnesius nevykdė jokių verslo atkūrimo darbų – atkūrimo procesą pradėjus iškart po gaisro bei panaudojant turto draudimui skirtas lėšas, kurios buvo išmokėtos netrukus po nelaimės, atkūrimo procesą galima buvo atlikti per 8 mėnesius. Ilgesnis realus verslo atkūrimo laikotarpis, kai reikšmingą laiko dalį darbai nevyksta, nesuteikia pagrindo didinti verslo pertraukimo išmokos trukmę. 2010 m. Seesam Insurance AS klientas „Karališka senoji kibininė“ taip pat patyrė milijoninius nuostolius sukėlusį gaisrą – gavęs mūsų bendrovės išmoką šis verslas, valdydamas du kartus pagal plotą didesnį ir sudėtingesnį turtą negu „Agromėsa“, savo verslą sėkmingai atkūrė ir pradėjo veikti per mažiau negu 12 mėnesių. Agroeta
Facebook komentarai

bas

a