Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

„Vilkyškių pieninės“ įmonių grupė keičia prekės ženklą į „Vilvi Group“

Autorius: BNS
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
Printer Friendly, PDF & Email

Viena didžiausių šalyje pieno perdirbimo įmonių grupių „Vilkyškių pieninė“ pakeitė prekės ženklą į „Vilvi Group“.

Bendrovė per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė, kad nuspręsta suvienodinti įmonių grupės identitetą visose pasaulio rinkose, tokiu būdu sustiprinant prekės ženklo globalų atpažįstamumą.

„2011 metais pristatėme eksportui skirtą prekių ženklą „Vilvi“ – jį  šiandien pagrįstai galime vadinti savo sėkmės ženklu ir mūsų naujojo visos grupės globalaus identiteto pagrindu. Juo šiandien ženklinama žymi dalis mūsų grupės eksportuojamos produkcijos“, – pranešime teigė įmonių grupės generalinis direktorius Gintaras Bertašius.

Grupė savo produkciją parduoda 58 šalyse, 30 proc. iš jų yra Europos Sąjungos šalys. Praėjusiais ir šiais metais „Vilvi Group“ eksporto rinkas papildė Kinija, Čilė, Australija.

Grupės konsoliduoti pardavimai šių metų sausio-rugpjūčio mėnesiais buvo 77,7 mln. eurų – 7,4 proc. didesni nei per tą patį laikotarpį pernai. Vien rugpjūtį pardavimai siekė 11,28 mln. eurų – 21,3 proc. dugiau nei 2019-ųjų rugpjūtį.

„Vilvi Group“ šiuo metu sudaro bendrovė Vilkyškių pieninė, „Modest“, Kelmės pieninė ir „Pieno logistika“. Visoje grupėje dirba daugiau kaip 800 darbuotojų.

51 proc. „Vilvi Group“ grupės akcijų valdo įmonė „Swisspartners Versicherung AG Zweigniederlassung Osterreich“, taip pat 17 proc. akcijų priklauso „Multi Asset Selection Fund“, smulkiesiems akcininkams – 32 proc.

Vilkyškių pieninės akcijos kotiruojamos biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Facebook komentarai